4 augustus 2017

Zomervakantie in het museum

Tijdens de zomervakantie, van 8 juli t/m 3 september, is Museum Speelklok elke dag geopend van 10.00 uur tot 17.00 uur.

Ben je op zoek naar een leuk uitje voor het hele gezin in eigen land? Dan ben je bij ons aan het juiste adres. In het museum ontdek je samen de muzikale wereld van de magische muziekinstrumenten. Het museum is tijdens de zomervakantie van maandag t/m zondag geopend van 10 tot 17 uur en het is er dag in dag uit één groot feest!

Muzikale Tour
Ook tijdens de zomervakantie wordt de Muzikale Tour elk uur aangeboden. De eerste start om 10.30 en de laatste om 15.30 uur. Tijdens deze gratis tour hoor je heel veel muziek, gespeeld door de mechanische instrumenten en krijg je leuke anekdotes te horen. Deze rondleiding door het museum duurt ongeveer 45 minuten en start ieder uur.

Voorleessprookje Pinokkio
Op de woensdag, zaterdag en zondag om 15.00 uur wordt is het sprookje van Pinokkio te horen in het museum. Tijdens deze vertelling wordt er ook veel muziek gespeeld door de collectiestukken van het museum. Hier vind je meer informatie.

Zomervakantie uitje in Utrecht