29 april 2024 t/m 4 mei 2024

Te zien in de meivakantie: De Pinokkio Show

29 april t/m 4 mei 14:00u 14:45u Museum Speelklok Kinderen
Bestel tickets

Kom in de meivakantie naar De Pinokkio Show in Museum Speelklok! Een vrolijke interactieve voorstelling vol muziek, magie en kwajongensstreken over de beroemde houten pop die tot leven komt.

De familieshow, gemaakt en gespeeld door theatermaker Aubrey Snell, is een bewerking van het bekende Italiaanse sprookje uit 1883. Nadat de Blauwe Fee een bezoek brengt aan de werkplaats van poppenmaker Geppetto verandert zijn hele leven: zijn houten pop Pinokkio loopt en praat ineens! Maar al snel komt Pinokkio in de problemen en wordt hij door een schurk opgesloten in Luilekkerland. Zal Pinokkio zijn maker Geppetto ooit nog terugzien?

Praktische info

• Te zien van maandag 29 april t/m zaterdag 4 mei
  • Dagelijks om 14.00 uur
  • Toeslag op entreeprijs: € 6,00
  • Adviesleeftijd: 5 t/m 8 jaar

Bestel nu hier je tickets!

Meivakantie

Daarnaast is er in de meivakantie nog veel meer te doen in Museum Speelklok! Speel met de hele familie de Escape Game, luister naar de orgels en speelklokken tijdens de Muzikale Rondleiding, speur naar orgelaapje Toon en componeer zelf een liedje in de Muziekfabriek.

In de meivakantie is het museum elke dag, en dus ook op maandagen 29 april en 6 mei geopend.