8 februari 2016

Voorjaarsvakantie 2016: Peter en de Wolf

Wegens groot succes is de voorstelling Peter en de Wolf in de voorjaarsvakantie van 2016 opnieuw te bezoeken!

Beleef tijdens de voorjaarsvakantie het muzikale avontuur van ‘Peter en de Wolf’ in Museum Speelklok te Utrecht. Het interactieve sprookje vertelt het spannende verhaal van de avonturen van de jonge Peter en de grote grijze wolf. Want wat moet je doen als de wolf een eend heeft ingeslikt? Daar weet de dappere Peter wel raad mee. Maar wat moet je doen als een dansorgel een heel orkest heeft ingeslikt?!

Het klinkt misschien onwaarschijnlijk, maar de reusachtige dansorgels van Museum Speelklok hebben een heel orkest in hun buik. Strijkend, blazend, toeterend en trommelend zetten dansorgel de Mortier en kermisorgel De Schuyt het bekende sprookje van Prokofjev in een totaal nieuw daglicht. En een heus orkest kan natuurlijk niet zonder dirigent. Theatermaker Kim Arnold neemt je mee op dit spannende avontuur. Durf jij mee op zoek te gaan naar de wolf?

15079 Peter & De Wolf digitaal

Wanneer: 20 t/m 28 februari
Tijdstip: 14.15 uur
Entree: toeslag bovenop entreeprijs is € 4,-
Duur: ± 50 minuten
Leeftijd: van 6 tot 106 jaar

Ticketverkoop

Koop hieronder online uw ticket voor Museum Speelklok en de voorstelling van Peter en de Wolf. Kijk alstublieft goed naar de ticket opties voordat u uw aankoop bevestigt. Het is erg lastig om u ticket later nog om te boeken.

* Museumkaarten worden op de dag van bezoek bij de kassa geregistreerd, u betaalt nu alleen de toeslag.
** korting actie bijvoorbeeld van Bank Giro Loterij, Postcode Loterij of andere vouchers voor Museum Speelklok. U betaalt nu alleen de toeslag, de vouchers worden op de dag zelf verrekend aan de kassa.

Kaarten aan de kassa

Vanaf 1 februari zijn er ook enkele kaarten aan de kassa van het museum te verkrijgen voor de voorstelling van Peter en de Wolf. Om zeker te zijn van je kaartje voor Peter en de Wolf raden wij aan deze online te kopen.